Поради класним керівникам
Дата: 12.09.2022 11:03
Кількість переглядів: 79
Кожен навчальний рік — це новий початок. І вчителі, й учні, й батьки розпочинають його з новими очікуваннями, прагненнями та цілями. Однак саме від учителя залежить, наскільки організованим і продуктивним буде навчальний процес. Тож у сьогоднішній статті ми підготували поради педагогам від їхніх колег, учителів із США.
1) Поради щодо управління класом
Від того, наскільки добре ви керуєте класом, залежить успішність навчального року, тому багато вчителів давали поради щодо дисциплінування учнів. Педагоги наголошували на важливості обговорення правил протягом перших навчальних тижнів та втілення їх на практиці протягом року:
- «Виділіть невеликий куточок дошки для написання завдань, вправ, настанов учням. Я рано зрозуміла, що, якщо я не запишу, що саме хочу, щоб учні робили або де вони мають класти домашнє завдання, то я постійно буду відповідати на питання: «Що ми зараз маємо робити?».
- «Будьте вимогливими кілька перших тижнів навчання, щоб учні засвоїли ваші очікування. І тоді ви зможете весело провести решту року, адже ваш клас буде під контролем!».
- «Встановіть свої очікування на початку роботи. Будьте справедливими, але твердими. І виконуйте ті наслідки, про які попереджаєте. Переконайтеся, що ваші учні знають, що ви налаштовані серйозно, і будь-яка невідповідна поведінка буде вами розглянута».
- «Після того, як ви зробите зауваження учню, відпустіть цю ситуацію. Не нагадуйте йому про неї наступного дня. Ставтеся до кожного дня, як до нового листа для кожної дитини. У кожного іноді буває поганий день, і нікому не подобається нагадування про це».
- «Будьте послідовними. Учням потрібна структура і впевненість у тому, що вони можуть вам довіряти».
- «Використовуйте перші тижні навчання, щоб налагодити розпорядок дня у класі і встановити правила. Звісно, ви можете витрачати час даремно, але це обов’язково матиме свої наслідки в довгостроковій перспективі!».
- «Я використовую фішки для покеру, щоб допомогти деяким моїм учням усвідомити їхню поведінку (напрыклад, базікання або вставання зі своїх стільців). Вони платять мені фішку щоразу, коли це роблять. Якщо вони не використають усі свої фішки за один день, я їм даю наліпку. Як тільки вони зароблять певну кількість наліпок, то отримують винагороду. Ми з учнем заздалегідь розраховуємо, скільки фішок він чи вона отримає на цей день. Я починаю щонайбільше з 15-20 фішок і через кілька тижнів опускаюся до 5-8. Працює, наче чари! "
- «Не приймайте на свій рахунок поведінку учнів або непорозуміння з батьками».