A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Кролевецький ліцей № 3" Кролевецької міської ради

Нормативно-правове забезпечення

Нормативно-правове забезпечення виховної роботи в закладі освіти:

  • Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, яка схвалена  розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р
  • Програма «Нова українська школа» у поступі до цінностей, розглянута та затверджена вченими радами Інституту проблем виховання (протокол №6 від 02.07.2018 р.) та Інституту модернізації змісту освіти ( протокол №7 від 26.08.2018 р.)
  • Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України (наказ МОН України від 31.01.11 №1243)
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 27.06.2019 №1/9-414 «Про деякі питання щодо створення у 2019/2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок».

 

Нормативно-правове забезпечення національно-патріотичного виховання:

  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.07.2019 № 1038
    «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України
    від 16.06.2015 р. № 641»
  • Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 29.07.2019 №1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641»
  • Заходи щодо реалізації Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 29.07.2019 №1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 16.08.2019 № 1/9-523 «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»
  •  Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку гру “Сокіл” (“Джура”), затверджено  постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2018 року №845

 

Нормативно-правове забезпечення організації учнівського самоврядування:

  • Декларація прав дитини
  • Конвенція про права дитини
  • Закони україни «Про освіту», «Про загальну середню освіту»
  • Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»)
  • Конвенція виховання дітей та молоді в національній системі освіти
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 12.02.2018 №1/9-90 «Про розвиток органів учнівського самоврядування»
  • Концепція громадянського виховання в умовах розвитку української державності.

 

Нормативно-правове забезпечення створення безпечного освітнього середовища:

  • Наказ МОН України від 02.10.2018 № 1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування та випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами»
  • Листи МОН України № 2657-VIII від 29.01.2019, № 1/11-881 від 18.12.2018 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)
  • Лист Міністерства освіти і науки України  № 1/9-790 від 29.12.2018 року «Щоло рганізації роботи у заклад освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 27.06.2019 №1/9-414 «Про деякі питання щодо створення у 2019/2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»
  • Лист Департаменту освіти і науки Обласної державної адміністрації  № 08-13/3749 «Про попередження суїцидальної поведінки серед здобувачів освіти»

 

Протидія торгівлі людьми:

  • Закон України «Про протидію торгівлі людьми» від 20 вересня 2011 року №3739-1
  • Державна соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2020 року, план заходів  Міністерства освіти і науки України щодо запобігання торгівлі людьми  до 2020 року (наказ МОН України від 08.04.2016 №405)

 

Ключові напрями виховної роботи

  • Виховання патріотизму
  • Громадянське виховання
  • Превентивне виховання
  • ціннісне ставлення до себе;
  • ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • ціннісне ставлення до праці;
  • ціннісне ставлення до природи;
  • ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

 

Ключовими компетентностями Нової української школи (ст. 12 закону України «Про освіту») у виховній роботі визначені наступні:

 

- Вільне володіння державною мовою. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.

 

- Спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.

 

- Математична компетентність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.

 

- Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.

 

- Інформаційно-комунікаційна компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

 

- Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

 

- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

 

- Підприємливість та фінансова грамотність. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здатність до підприємницького ризику.

 

- Культурна компетентність. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

 

- Екологічна компетентність. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора