Рекомендації для педагогів, зацікавлених у створенні сприятливого психологічного мікроклімату в класі
Рекомендації для педагогів, зацікавлених у створенні сприятливого психологічного мікроклімату в класі
Ø Відмовитися від правила підкреслювати здібності одних учнів і недоліки інших.
Ø Відмовитися від прямого протиставлення дітей один одному.
Ø Не «пиляти» й не сварити при всьому класі.
Ø Помічати найменші кроки до компромісу егоцентричних школярів, але не підкреслювати це різко, як щось несподіване.
Ø Звертатися до всіх на ім’я і вимагати цього від дітей.
Ø Постійно підкреслювати, що відносини у класі повинні визначатися не лише успішністю, а й тими добрими справами, які людина зробила для інших.
Ø З повагою ставитися до особливостей дівчат і хлопців.
Ø Усе, що відбувається з учнями, сприймати всерйоз.
Ø Мотивувати дітей бути прикладом для всієї школи.