A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Кролевецький ліцей № 3" Кролевецької міської ради

Поради батькам

Дата: від до Скинути

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ ПІДЛІТКІВ:

завжди підкреслюйте все добре й успішне, що властиве вашій дитині. Це підвищує впевненість у собі, зміцнює віру у майбутнє, покращує психологічний стан;  не чиніть тиск на підлітка, не висувайте надмірних вимог у навчанні, житті тощо;  демонструйте дитині справжню любов до неї, а не тільки слова, щоб вона відчула, що її дійсно люблять;  приймайте, любіть своїх дітей такими, якими вони є - не за гарну поведінку та успіхи, а тому, що вони ваші діти, ваша кров, ваші гени, майже ви самі;  підтримуйте самостійні прагнення своєї дитини, не захоплюйтесь негативним оцінюванням, не засуджуйте її, знайте, що шлях до підвищення самооцінки проходить через самостійність і власну успішну діяльність дитини;  слід тактовно і розумно підтримувати усі починання своєї дитини, які ведуть до підвищення самооцінки, особистісного зростання, фізичного розвитку, успішності власної діяльності і життєдіяльності: майте на увазі, що підліток рано чи пізно має стати незалежним від своєї сім'ї й однолітків, налагодити стосунки із протилежною статтю, підготувати себе до самостійного життя і праці, виробити власну життєву позицію.

13:56 18.01.2022

Рекомендації батькам підлітків з метою гармонізації стосунків.

Особливістю підліткового віку є схильність до максималізму, поділ всіх ситуацій, людей та переживань на чорне і біле. Діти підліткового віку дуже інтенсивно відчувають та переживають як негативні, так і позитивні емоції та схильні впадати у відчай. Занурення дитини або підлітка в світ соціальних мереж – це так звана втеча від реального життя, від буденності. Причиною цього може бути почуття непотрібності, покинутості та одинокості, думками типу «Мене ніхто не розуміє»…

13:56 18.01.2022

Памяка батькам "Профілактика травматизму"

Профілактика дитячого травматизму ХХІ століття, на відміну від попереднього, буде ще більш науково-технічно прогресивним. І цей прогрес несе з собою як багато позитивного, так і цілий ряд небезпек техногенного, природного, біологічного характерів тощо. Основне завдання сім’ї, навчального закладу - виховання з раннього дитинства громадянина, який здатний самостійно й свідомо протистояти небезпекам різного характеру, що дозволить йому активно брати участь у суспільному житті, відстоювати основні принципи безпечного життя, діяльності та відпочинку. Діти повинні знати про світ небезпек, який їх оточує, мінімізувати можливий ризик, жити в гармонії з собою та з природою. В основі терміну ''безпека життєдіяльності'' лежить співвідношення ''людина–середовище проживання''. Частіше жертвами нещасних випадків, аварій, стихійних лих стають діти. Як правило, вони не знають елементарних правил поведінки або просто бездумно та безпечно поводять себе на вулиці, на воді, під час купання, на дорозі, в побуті тощо. Разом з тим вони і самі створюють небезпечні ситуації. Щоб протистояти такому явищу в суспільстві, треба змінити наше ставлення до нещасних випадків, озброївши підростаюче покоління певним багажем знань, забезпечивши сприятливі умови для життя, навчання, відпочинку.Термін “травма” означає тілесне пошкодження при пораненні. Пошкодження, які повторювались у певній групі населення, називаються травматизмом. Під дитячим травматизмом слід розуміти сукупність раптово виниклих ушкоджень серед дітей різного віку. Травми серед дітей, на жаль, зустрічаються досить часто і мають багато особливостей. За місцем виникнення травматизм поділяють на: побутовий; транспортний; шкільний; спортивний. Найчастіше зустрічається побутовий травматизм. Побутовий травматизм - це ушкодження, які діти отримали вдома: у квартирі, у дворі чи в саду. Ушкодження при цьому найрізноманітніші, але найнебезпечніші з них це опіки полум’ям, хімічними речовинами і падіння з висоти. Принципи запобігання побутового травматизму різноманітні, але головною і надійною з них є постійна турбота дорослих про безпеку дітей вдома. Старші систематично повинні виховувати в дітях обачливість і обережність, особливо при поводженні з вогнем і небезпечними приладами. Потрібно застерігати дітей від пустощів на балконах, драбинах, деревах. Разом з тим батьки ні в якому разі не повинні забороняти дітям гратися в рухливі ігри, сковувати їх безперервними заборонами та обмеженнями: все потрібно робити помірковано, щоб не образити і не принизити дитину. Найвищий відсоток смертності після причинених травм від автомашин, автобусів, тролейбусів, потягів та інших видів транспорту. І знову ж таки, головними причинами є недоглянутість дітей на вулиці, по дорозі до школи, а також у години дозвілля. Призводить до цього незнання дітьми правил вуличного руху, порушення правил користування транспортом. Надзвичайно небезпечно кататись дітям на велосипедах, мопедах, моторолерах, скутерах, якщо вони не склали відповідних екзаменів на право водіння. Дорослим ні на мить не можна забувати, що діти схильні наслідувати їх. Шкільний травматизм діти отримують під час перерв, у класах, коридорах. Як і при будь-яких видах дитячого травматизму, у даному разі при плануванні профілактичних заходів треба керуватись двома основними принципами: чітко налагоджена організація трудового процесу і висока навчально-виховна робота. В кожному кабінеті є правила техніки безпеки при різних видах робіт. На початку кожного уроку потрібно їх повторювати. Діти повинні усвідомлювати, що під час виробничого навчання треба бути надзвичайно уважними, зібраними, ретельно виконувати всі настанови учителя, строго дотримуватись техніки безпеки. Спортивний травматизм Фізкультура і спорт є могутнім засобом зміцнення організму і фізичного розвитку дітей, але це тільки при вмілому і правильно організованому занятті спортом. Але, на превеликий жаль, дитячих спортивних закладів поки що недостатня кількість і до того ж не всі батьки розуміють їх користь, вважаючи що дитина може займатися спортом і без тренера. Тому багато підлітків грають у футбол, хокей, їздять на велосипедах без старших досвідчених товаришів. Або обирають місця, не зовсім придатні для ігор, а часто і небезпечні: річки, захаращені двори, глибокі водойми, пустища. При неорганізованому занятті спортом трапляється найбільше спортивних ушкоджень. Тому батьки повинні якомога раніше залучати дитину до занять у спортивних добровільних товариствах, на стадіонах. Цим вони не тільки загартують дитину, а й вбережуть від страшної небезпеки. Вуличний травматизм за своїм характером дуже подібний до побутового. Це ушкодження, яких зазнають на вулиці. Один вдома Що для нас батьків може бути дорожче наших улюблених малюків? Питання банальний і відповідь на нього всього один-єдиний, але для того, щоб зрозуміти, про яку важливу тему піде мова, задайте його собі. Можливо, всі ці правила і поради, викладені тут, здадуться вам простими і зрозумілими, але саме вони "писані кров'ю".

16:59 29.12.2021

ПІДЛІТКОВИЙ СЕКСТИНГ:

ЯК РОЗПІЗНАТИ ПРОБЛЕМУ ТА ПОГОВОРИТИ З ДИТИНОЮ ПРО ІНТИМНІ ФОТОГРАФІЇ В МЕРЕЖІ.*

14:11 21.12.2021

Як порозумітися з дитиною.

Гаджети, зависання в віртуальності, слабкий контакт з реальним життям - щоденна реальність наших дітлахів. Один зі способів витягти дітей зі смартфона та не дати перетворись на смартфоно-зомбі  - це створення такого собі майндфулнес-середовища, простору, який заземлятиме і вертатиме в тут-і-тепер, активуючи усі органи чуттів. 1. Тіште очі. Зробіть так, щоб в кімнаті, квартирі, будинку було багато природнього світла та приємних кольорів. Розшторте вікна, наповність простір приємними оку кольорами та формами. Нехай це буде чудернацький торшер або картина, або якась творчіть самої дитини. Власне дизайн, декор та інтер'єрні дрібниці - речі, які придумані недарма. Єдине що, пам'ятайте про міру та уникайте захламічення простору. 2. Захоплюйте слух. Доброзичлива розмова, наспівування, шум вітру чи дощу, потріскування каміну, - це живі звуки, які вертають і тримають нас в реальності. А фонова телевізорна тріскотня, шум вуличного трафіку чи пікання повідомлень у месенджері - навпаки вибивають з контакту. 4. Даруйте приємність доторку. Обнімайтесь, цілуйтесь, бавтесь в контактні ігри, даруйте іграшки та одяг приємний на доторк. Розчісуйте волосся, масажуйте спинку - даруйте дітям радість контакту - це те, чого немає в віртуальності. 5. Бавте різними смаками. Пропонуйте смачне. Вчіть смакувати їжею та розрізняти смаки, називати і порівнювати їх. Не змушуйте ковтати, "жувати швидче", "не спати над тарілкою"... Нехай діти розсмаковують, насолоджуються, бавляться, тримають у роті. Зрештою - це і є дегустувати, і саме так розвивається гарний смак, здатність відчувати потребу в їжі, розуміти її якість та бути в контакті з реальністю. 6. Полоніть цікавими запахами. Любите запах дощу, а морозного повітря, а пам'ятаєте як пахне розтерта в руці м'ята чи кориця в свіжевипечених булочках? Відкрийте для дітей світ запахів, навчіть їх вдихати світ і розрізняти його на запах. Побудуйте ще один місточок з реальною реальністю. Насправді від смартфонозалежності рятує одне - реальна цікавість реального світу!"

14:50 17.12.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора